
شرکت بازرسی فنی تیوان صنعت لیو، به عنوان یک شرکت بازرسی کننده نوع الف و یکی از برترین و خوشنام ترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات مهندسی و بازرسی فنی کشور، در زمینههای مختلف بازرسی فنی به عنوان سازمانی یادگیرنده در جهت ارتقای سطح کیفیت خدمات فعالیت های حرفه ای، بیطرفانه و متعهدانه خود را با رعایت استانداردها، قوانین و مقررات ملی و بینالمللی و با در نظر گرفتن ابعاد کیفیت، ایمنی، و در راستای تامین انتظارات مشتریان و ذینفعان مدل نظام مدیریت خود را براساس استاندارد IS0/IEC 17020:2012 در جهت تحقق اهداف ، رئوس خط مشی کیفیت خود را به ترتیب ذیل دنبال مینماید و اعلام میدارد:
- استقرار، حفظ و نگهداری سیستم مدیریت بازرسی براساس استاندارد ISo/IEC 17020:2012 و سرلوحه قرار دادن الزامات این استاندارد در جهت بهبود مستمر فعالیتها در سرتاسر سازمان.
- افزایش کیفیت خدمات بازرسی از طریق تعامل سازنده با شرکتهای بازرسی همکار و انجام به موقع تعهدات خود.
- بهبود مستمر سیستم مدیریت بازرسی در جهت افزایش اثربخشی و کارایی به سمت نقص صفر در خدمات بازرسی فنی در حال ارائه به مشتریان.
- درک بیشتر نیازمندیهای مشتریان و تلاش جهت دستیابی یه سطح خشنودی و اعتماد آنان و افزایش سطح رضایت مشتریان با شناسایی و برآورده ساختن نیازهای جاری و آتی آنان.
- ارتقاء صلاحیتها، مهارتها و دانش فنی کارکنان از طریق آموزش مستمر کارکنان جهت افزایش سطح کیفی خدمات و توانمدسازی کارکنان.
- ایجاد محدودیتهای دسترسی به دادههای حاصل از بازرسی و پایبندی به اخلاق حرفهای و اجتماعی با تاکید بر درستکاری، رازداری و رعایت بیطرفی، محرمانگی و استقلال در فعالیت های بازرسی فنی.
بدیهیاست جهت دستیابی به اهداف فوق نیاز به همکاری همه جانبهی مدیران و کارکنان در کلیه سطوح شرکت میباشد. تعهد و مسئولیت اطمینان از حسن اجرای این خط مشی بر عهده اینجانب بوده و تمامی سطوح شرکت موظفند در راستای استقرار و حفظ سیستم مدیریت درچارچوب وظایف سازمان خود، مشارکت فعال داشته باشند.